Tak jsem se chtěl podělit o skušenosti s experimenty na tomto poli. Pro začátek jsem nechal karburátor karburátorem a věnoval se zbytku. Když sundáte karburátor a podíváte se do sacího potrubí zjistíte, že jsou tam vyfrézovány dvě díry propojené kanálkem, který je prvním zůženým a hranatým místem (já jsem tam měl otřepy až 4mm o hranách ani nemluvě). Prvním pokusem bylo zaoblit všechny hrany, zvětšit ten kanálek mezi komorami a vyleštit stěny. Používal jsem technologii jako ruce, pilník, šmirgl, frézky, leštička a všechno dohromady. Buhužel tvar odlitku nedovoluje plné propilování kanálku. Později jsem zjistil, že ideálním řešením je sehnat si sací potrubí ze Š 110R nebo 110LS, teré má přesně ten tvar kterého jsem se snažil dosáhnout a stačí k němu dodělat přípojku podtlaku pro posilovač a finálně vyleštit stěny, další částí je připojení karburátoru kde je potřeba slícovat všechna těsnění a podložky s karburátorem a sacím potrubím (jsou tam přesahy i 3mm).
<< Home